Bestellen & betalen – Hoe werkt het?
Bestellen bij Koffie voor in Huis is eenvoudig. Volg deze stappen:
- Selecteer het gewenste product in onze webwinkel en geef het aantal op dat je wilt bestellen.
- Klik op ‘In winkelmand’ en vervolgens op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
- Vul bij ‘Factuurgegevens’ je adres, telefoonnummer en e-mailadres in.
- Controleer je bestelling aan de rechterkant bij ‘Jouw bestelling’, waar je een overzicht van alle producten ziet.
- Kies de gewenste verzend- en betaalmethode en vink de hokjes aan nadat je de algemene voorwaarden hebt gelezen.
Wij rekenen € 7,25 aan verzendkosten voor levering binnen Nederland, maar bij bestellingen boven de € 50,- is de verzending gratis.
Je kunt je bestelling veilig en gemakkelijk betalen via iDEAL en je eigen bank. Zodra de betaling is voltooid, zorgen wij ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden.
Verzending & bezorging – Hoe werkt het?
Na het plaatsen van je bestelling gaan wij direct aan de slag om deze zorgvuldig voor je in te pakken. Zodra je bestelling is overgedragen aan onze vervoerder (PostNL), ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code. Met deze code kun je de status van je bestelling eenvoudig volgen, zodat je precies weet wanneer je het kunt verwachten.
Mocht je geen Track & Trace-code ontvangen hebben en wil je meer informatie over de status van je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Wij staan klaar om je te helpen!